Loading...

Voordelen

Voordelen

Het werken met Easy4U Finance levert jou als ondernemer diverse voordelen op. Sommige direct, andere op termijn als je efficiënt gebruikmaakt van de mogelijkheden die Easy4U Finance biedt.

Persoonlijke, deskundige ondersteuning ‘op de achtergrond’

Easy4U Finance is een concept van Dinkelberg & Kuipers Accountants en Adviseurs. Naast het online gemak kun je dus rekenen op deskundig advies van onze adviseurs en consulenten. In welke fase jouw onderneming zich ook bevindt, Dinkelberg & Kuipers heeft jarenlange ervaring met begeleiding van – regionale – midden en kleinbedrijven in de meest uiteenlopende branches.

Door onderling gekoppelde programma’s tijd en op termijn dus geld besparen

Jouw facturen worden vanuit de digitale herkenning rechtstreeks in het boekhoudprogramma verwerkt. Nadat je eenmalig de crediteur- en debiteurgegevens hebt gevuld, worden deze daarna automatisch herkend. Het rapportageprogramma wordt weer gevoed door informatie uit het boekhoudprogramma.

24/7 toegang tot je administratie door werken in de cloud

Cloudoplossingen hebben als voornaamste voordeel dat ze – mits er een internetverbinding aanwezig is – altijd en overal toegankelijk zijn. Zo kun je verloren uurtjes als je bijvoorbeeld wacht op een afspraak, gebruiken om jouw administratie bij te werken.

De mogelijkheid om (personeelsgerelateerde) documenten in een online archief op te slaan

Het online archief biedt de mogelijkheid om op diverse manieren facturen terug te zoeken, maar ook alle overige documenten. Denk aan uittreksels van de Kamer van Koophandel, contracten, etc. Dankzij deze functie kun je dus ook onderweg of op locatie over jouw documenten beschikken.

Duidelijke transparante afspraken over werkzaamheden zonder verrassingen in kosten achteraf

Bij Easy4U Finance hechten wij veel waarde aan duidelijke afspraken en overleg. Vooraf leggen we dus samen met jou vast hoe de werkzaamheden verdeeld zijn. Dit voorkomt verrassingen achteraf. En mochten er extra werkzaamheden nodig zijn, dan stemmen we dat met je af.

Je administratie up-to-date bij realtime verwerking

Bij realtime verwerking van jouw facturen en betalingsgegevens beschik jij altijd over een actuele financiële administratie. Je kunt dus precies zien welke debiteuren betaald hebben, welke crediteuren je nog moet betalen en of je voldoende bestedingsruimte hebt om dit te voldoen.

Mogelijkheid om relevante, aanvullende dienstverlening af te nemen

Easy4U Finance biedt jou de mogelijkheid aanvullende dienstverlening af te nemen die past bij de fase waarin jouw onderneming zich bevindt. Optionele onderdelen die direct en eenvoudig op te starten zijn, en uiteraard ook op elkaar aansluiten bij afname van meerdere componenten. Denk aan aanvullende ondersteuning op fiscaal vlak, maar ook op het gebied van commercie, strategie en social media.

App voor tablet en mobiele telefoon

Dankzij de beschikbare app wordt inscannen van bonnetjes een stuk eenvoudiger. Met één klik op de knop maak je een foto van het bonnetje die je door kunt zetten naar de digitale herkenning. Het bonnetje hoef je daarna niet te bewaren, dus je hebt geen losse bonnetjes meer in de auto of op kantoor.

Geen fysieke documenten meer nodig

Het voordeel van een digitale administratie is dat je geen fysieke ordners meer in de kast hoeft te hebben staan. Al jouw facturen zijn online beschikbaar en worden daar ook opgeslagen.

‘Aangezien ik zelf (ook) veel onderweg ben, onderken ik het belang van de mogelijkheden die deze digitale totaaloplossing biedt. Verloren tijd kan zo altijd nuttig worden besteed.’

Toine van den Oetelaar
Directeur Commercie & Strategie

Wil je dat wij contact met je opnemen, laat dan hieronder je telefoonnummer achter:

Vul je naam in (verplicht)

Jouw telefoonnummer (verplicht)

ALS JIJ DEZE VOORDELEN ZELF WILT ERVAREN, NEEM DAN CONTACT MET ONS OP