Loading...

Totaaloplossing

één online administratief totaalpakket

Digitale herkenning

De verwerking van de facturenstroom en het online archiveren van documenten gebeurt met behulp van digitale herkenning. Het digitaliseren van jouw administratie betekent dat facturen worden ingescand of – nog beter – direct door je leveranciers worden toegestuurd naar een uniek vast mailadres.

Nadat jij de facturen hebt ingescand wordt de facturenstroom rechtstreeks in jouw boekhoudpakket verwerkt. Terugkerende facturen worden automatisch herkend op leverancier en de daarbijbehorende vaste gegevens.

Koppeling bank

Met behulp van een automatische koppeling tussen jouw zakelijke bankrekening(en) en het financiële administratiepakket wordt een extra efficiencyslag gemaakt. Doordat dagelijks bankmutaties worden ingelezen is jouw administratie altijd bijgewerkt. Betalingen en ontvangsten worden middels factuurnummer, bankrekeningnummer en betalingskenmerk automatisch herkend en gekoppeld aan betreffende debiteur, crediteur en bijbehorende factuur.

Archief

Door de archieffunctie kun jij op ieder gewenst moment kunt beschikken over (opgeslagen) documenten en kun je deze eenvoudig terugzoeken. Dat geldt voor de ingescande facturen, maar het programma leent zich ook om alle overige documenten in een digitaal archief te ordenen.

Rapportage

Met de managementinformatie-tool krijg je eenvoudig inzicht in jouw tussentijdse cijfers.
Afhankelijk van de informatiebehoefte wordt de output specifiek op jouw situatie toegespitst. Deze rapportage dient als leidraad voor bedrijfsmatige beslissingen, nu en in de toekomst.

Persoonlijk

Easy4U Finance is een uitgebreid internetpakket waarbij je ondersteund wordt met persoonlijke en deskundige begeleiding. Dat wil zeggen dat je met vragen terecht kunt bij een vast team van adviseurs en consulenten.

Voor je van start gaat met Easy4U Finance maken we duidelijke afspraken over werkzaamheden die gerelateerd zijn aan jouw administratie, waardoor jij – ook qua tarieven – achteraf niet voor verrassingen komt te staan. De insteek is dat je zo efficiënt mogelijk met je administratie omgaat, zodat je meer tijd overhoudt voor jouw zakelijke passie.

‘Door een up-to-date administratie van uw onderneming zijn onze adviezen altijd actueel en kunnen we snel schakelen als de cijfers daar omvragen.’

Daphne van Lievenoogen
Consulent

Wil je dat wij contact met je opnemen, laat dan hieronder je telefoonnummer achter:

Vul je naam in (verplicht)

Jouw telefoonnummer (verplicht)